UYGULAMALARIMIZ
Gelir/Gider Online Takip
Apartman yönetimi, aidat toplama, gider takibi yapmak, makbuzları saklamak, karar defterine kayıt, kat maliklerini ve kiracıları bilgilendirmek ve hatta en önemlisi daha şeffaf bir yönetim için belli aralıklarla rapor hazırlamak vb. basit bir uğraş gibi görünse de çoğu zaman karmaşık ve stresli bir iş haline gelmektedir. Ancak online gelir/gider takip programı sayesinde apartman yönetimine dair zaman alan, stres yaratan tüm karmaşık işlemleri kolayca yürütülebilmektedir.
Apartman ve site yönetimini oldukça kolaylaştıran ve profesyonelleştiren online gelir gider takip programı saniyeler içinde aidat ve gider takibi yapabilme, fatura, makbuz çıkarabilme, asansör, temizlik, güvenlik vb. ek hizmet sağlayıcılarla etkileşim kurabilme, içra takibi yapabilme, kat maliklerine SMS ve mail bilgilendirmesi yapabilme imkanı sağlamaktadır. Ayrıca kolayca günlük, haftalık, aylık ve yıllık dönemlerde rapor hazırlayabilme olanağını kullanıcılarına sunarak daha şeffaf bir apartman yönetim deneyimi sağlamaktadır.